又不是第一次聽到這首歌了,今天聽到居然感動得哭了@@!... 願天下有情人遠離傷痛~

I don't wanna talk about it(我不想談起這件事)

I can tell by your eyes that you've probaly been crying forever           從你眼中,我看得出來 你已經哭過千百回了
And the stars in the sky don't mean nothing to you they're a mirror    天上的星星對你毫無意義 對你而言,它們只是鏡子

I don't wanna talk about it how you broke my heart           我不想談這件事你是如何傷了我的心
If I stay here just a little bit longer                                      如果我留下來久一點
If I stay here won't you listen to my heart. oh, my heart     如果我真的留下來你可會傾聽我的心事

If I stand all alone  will the shadows hide the color of my heart            如果我孤伶伶的站著影子可會掩蓋我內心的顏色
Blue for the tears, black for the night's fears                                        藍色是淚水,黑色是夜晚的恐懼
The stars in the sky don't mean nothing to you they're a mirror           天上的星星對你毫無意義對你而言,它們就像鏡子
arrow
arrow
    全站熱搜

    三三 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()